2014. febr. 21.

Elfogytak+ Nyeremény3

Sziasztok most azokat a cuccokat mutatom meg amik januárban és februárban fogyott el. Én a többiekkel ellentétben nem akarok havonta ilyen bejegyzést írni, mert annyi mindent nem szoktam elhasználni. Szóval, ha elfogy elég dolog egy ilyen bejegyzéshez, akkor írok és most összegyűlt annyi.

 

KIK-es tusfürdő: A KIK-ben vettem amikor az egész kollekció ki volt árusítva. 150 Ft-ért vettem és az én bőröm a tusfürdőkre elég érzékeny, de ettől semmi bajom nem volt. És az illata is nagyon tetszik, ha még lehetne ÚJRAVENNÉM.

Balea tusfürdő: A Balea-s tusfürdőkkel soha sem volt bajom úgyhogy biztosan veszek ilyen tusfürdőt bármikor és bárhol ezt választanám, mert ez tuti, hogy jó.

Schauma Golf Sampon: Ez az egyik kedvenc samponom ez az a sampon amiben 100%-osan megbízok .

Garnier kézkrém: Na ez abszolút a kedvencem őt mindig kettévágom és a benne levő keveset is elhasználom. :) Körülbelül három nap alatt rendbe tudja hozni a véresre kiszáradt kezeket is.

Beyonce Heat Rush parfüm: Még egy kicsi van benne, de főleg nyáron használtam, de most is szívesen használom.

B.U: Hippy Soul deo: Imádom ennek az illatát egy csomagban kaptam egy tusival együtt karácsonyra.

Balea deo: Ezt is mint a tusit nagyon szeretem és nem csak az illatát, hanem a minőséget és az árát is szeretem. Akciósan vettem 300 Ft-ért.




Most csak ennyi, de jöjjön a következő és egyben utolsó nyeremény. Ami nem más mint egy szappanrózsa:

  

Jelentkezni  ITT lehet, de már nem sokáig, sok sikert!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése