2014. febr. 19.

Ebay kívánság 2.+ Nyeremény/1

Sziasztok még egy párhete írtam egy ilyet és arra gondoltam, hogy csinálnék egy sorozatot. Nem pontosan (az úgyse sikerülne nekem :D)csak körülbelül havonta összeírnék pár kedvencet. A múltkor néhány lehetséges szülinapi ajándékot írtam össze. Most csak úgy írnék össze és ismét lesz mit. Ahogy ígértem hozom az első ajándékot a nyereményjátékról ITT olvashatsz és jelentkezhetsz. Az ajándék lesz az utolsó.

Karkötők

 
 Kb.350 Ft
 Imádom a sok különböző, de mégis összeillő karkötőket, úgyhogy ez nem kérdés.

Korcsolyás nyaklánc:
   
Kb. 1500 Ft
Imádok korcsolyázni, bár nem leszek világbajnok gyors korcsolyában, de ez akkor is gyönyörű.

Nyaklánc:

  
Kb. 250 Ft
Imádom a különböző formás nyakláncokat, úgyhogy nem is kérdés.

Maybelline Baby Lips:


 
Kb. 1500 Ft
Itthon csak a Müllerekben lehet kapni (és ott is csak három félét) az pedig errefelé pedig az nincs. Úgyhogy ez ideális megoldás, ha nem akarom körbejárni a várost.

Eos Lip Balm:
  
Kb. 1600 Ft
Ez szerintem mindenkinek érthető nem is kezdem magyarázni.

The Face Shop pirosító:
  
Kb. 1600 Ft
 Olyan cuki ez a kis tégely, ráadásul egy normális pirosító sem ártana nekem.

És végül az egyik nyeremény: 
Pink Lady Blaster 160g Fürdőgolyó
 Pink Lady Blaster 160g 
 
A nyereményjáték jelentkezési határideje március második teljes hete (persze lehet változtatni) ne hagyd ki. A következő bejegyzésben jön a kövi ajándék.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése