2014. febr. 7.

Rossmann kívánság

Sziasztok most is a kívánságaimat írom le, de ezt most én fogom megvenni és nem a szülinapomra kérem az Ebay-ről. Nagyrészt körmös dolgok. Vannak új cuccok is meg régiek is. Na jó nem ragozom tovább a szót hanem írok.

Catice:

Crushed Crystals 06 Call Me Princess


Nagyon szeretnék egy Catrice homoklakkot, mert ki szeretném próbálni. Főként azért, mert sokféle véleményt  olvastam róla és ez tetszik a legjobban.

Ultimate Nail Lacquer 08 Goldbusters

   

Ultimate Nail Lacquer 08 Goldbusters 

Ez a szín olyan gyönyörű nem tudok neki tovább ellenállni ennek a színnek. Eddig bírtam ki, hogy ne vegyem meg, már amúgy is szerettem volna egy szép arany lakkot.

Ultimate Nail Lacquer 41 2 Million Dollar Baby

 
Ultimate Nail Lacquer 41 2 Million Dollar Baby
  
Őt is imádom, egyszerűen gyönyörű az arany lakkban az ezüst csillámok gyönyörűen hatnak.

Photo Finish Hosszan Tartó Alapozó

 Photo Finish 18h Liquid Foundation 020 Rosy Beige
 

Nem tudom, hogy miért ezt választottam csak egy Catrice alapozót akartam végül is mindegy, hogy melyiket veszem, de szeretem a hab állagú alapozókat. 

Essence:

Parfüm:

   

Azt már tudom, hogy kicsi Essence parfümöt szeretnék, de még nem tudom hogy milyet. Amelyiknek a legjobban tetszik az illata azt veszem. Én most ilyen spontán vagyok.

nail art designer készlet:

  

Az új kiszerelés különösen tetszik bár előtte is szemeztem vele most itt az ideje megvenni.

Körömjavító toll:

 

Na ezen még gondolkodom még nem döntöttem a sorsáról. Ti tudtok segíteni? Van már valakinek ilyene?

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése