2014. febr. 8.

Essence- Colour&Go

A héten a Rossmannban jártam és az a kellemes meglepetés ért, hogy Essence kiárusítás van. Csomó minden tetszett a képeken, de már eléggé le olt fosztva a készlet. A két kiszemelt körömlakk közül- mivel nagyon egyformák voltak- csak egyet vettem meg, plusz egy Sun Clubos palettát. Aztán később visszamentem a másik lakkért és egy másik palettáért is. Elégre 350 Ft-ot megért, legalábbis egy néhány cucc, de erről majd később. De erről már írtam a zsákmányos bejegyzésemben. Most csak az egyik körömlakkról írok. A kiszemeltem pedig a 141-es Icy Princess.


A színe gyönyörű ezüst, nekem nagyon tetszik már az üvegben is elvarázsolt.


A tartósságáról már nem tudok ilyen jókat mondani. Először 3 napig bírta, másodjára már csak 2 napig bírta. Nem tudom nekem az Essence lakkok nem jönnek be a tartósságuk miatt. A képek mint mindig most se lettek túl jók. De a színe akkor is gyönyörű kis pelyhecskék az üvegben olyan gyönyörűek öröm rá nézni, bár a képek kicsit se adják vissza a színét.

2 megjegyzés: