2014. febr. 20.

Zsákmány /Part3 +Nyeremény 2

Sziasztok most ismét zsákmányos bejegyzést hoztam nektek. Előző pénteken a barátnőimmel voltunk Mekibe, Rossmannba és persze a kihagyhatatlan kínaiban. Mint mindig most is bevásároltam. :) Nemsokára érkezik egy különleges "Zsákmános" bejegyzés ami nem is zsákmányos lesz hanem inkább "Ezt kaptam" -os, mivel kedden lesz a szülinapom az ajándékaim egy részéről szeretnék majd írni. A nyereményről megint csak lejjebb.

 

Szempilla göndörítő: A kínaiban vettem 300 Ft-ért, a múltkor is láttam csak akkor már nem akartam megvenni, de most nem hagyhattam ki.

Catrice Made to Stay krémes szemhéjpúder: A Rossmannban láttam az akciós pultnál 250 Ft-ért és nem csak az ára miatt vettem meg, hanem színébe is beleszerettem. Meg persze azért mert a Color Tattookhoz is nagyon hasonlít. Persze már kipróbáltam és imádom ha legközelebb is lesz tuti veszek és nektek is ajánlom. 

Essence Francia manikűr sablon: Őt próbaképpen vettem mivel elég ügyetlen vagyok.

Essence pöttöző: Mivel az Ebay rendelésemet már leadtam amiből a pöttyözőket sikeresen kifelejtettem, ezért megvettem ezt. Végül is ezt is szeretem csak zavar, hogy ugyanennyi pénzért sokkal többet vehettem volna.

 Essence Stay with me longlasting szájfény: Már van ilyenem (sajnos a számát nem tudom) és azt is nagyon szeretem, de amikor megláttam, hogy kifutó akkor azonnal előlépett a "kell ranglistámon" aztán már lemondtam róla, de a sors kegyes volt hozzám és volt még belőlük (nem is kevés). Most a My favourite milkshake-et hoztam el. És őt is szeretem, talán még egy kicsit jobban, mert ez jobban kihasználhaó.

Ingrid pirosító: A kínaiban vettem 350 Ft.ért és nem is bíztam benne, viszont szerettem volna egy hasonló színű pirosítót. Ezt is szeretem és használom is rendesen.

Összességében nem vettem sok mindent, de amit vettem azt szeretem és használom is. És szerintem inkább kevesebb, de az hasznos legyen. Ja és majdnem elfelejtettem a nyeremény.

Miss Sporty lila körömlakk: 
  
A nyeremény pedig a lila körömlakk lesz sajnálom, de a saját képemet nem engedi és a honlapon csak ez van. A nyereményjátékról ITT olvashatsz részletesen. Sok sikert.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése