2014. febr. 16.

"The First"- Claire's Pink Sand Effekt körömlakk TESZT

Sziasztok az előző hétvégén voltam a Premier Outletekben ahol nyílt egy Claire's. És persze bevásároltam (ha nem tettem volna, akkor az nem én ennék), de erről már írtam most a Sand Effekt lakkot hoztam el nektek. Azért kapta a "The First" nevet, mert:
- Ez az első homoklakkom.
- Ez az Claire's-es lakkom.
 A színe gyönyörű bézs és a fényben kicsit rózsaszínes. Az egész csillog plusz nagy glitterek is vannak benne. A körmömön is gyönyörű aminek nagyon örültem, mert nem tudtam elképzelni magam úgyhogy kicsit még vacilláltam is, de jól döntöttem. :)


 
A képek (mint mindig) most sem adják vissza az eredeti színét. Talán egy kicsit rózsaszínesebb élőben. A fedése nem valami jó három rétegben kellet felkenni és nagyon lassan szárad ami engem nagyon zavar, mert utálom, ha órákkal felkenés után is megsérülhet. Az ecsete normális, de nem zavaró ahhoz képest, hogy nekem a lekerekített ecset a kedvencem.

 

Nektek van már ilyenetek? Szeretitek a Claire's-es lakkokat?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése