2014. febr. 12.

Essence Glamour to go paletták Sun Club vs. Night Club

Sziasztok már korábban írtam róluk, de most tesztelem őket. Méghozzá egy összehasonlító bejegyzésben. Az Essence kiárusításon szereztem őket 350 Ft-ért. Már régebben kinéztem őket, de nem akartam megvenni, mivel nem bíztam bennük.

Letisztult dobozban fekszik nyolc kicsi szín plusz egy aplikátor és egy ecset. a kéken még rajta van egy New feliratú matrica amit nem tudom, hogy miért raktak rá, de ez most lényegtelen, csak érthetetlen. A barna Sun Club a Long Beach, a kék Night Club pedig az Already Midnight? nevet viseli és mindkettő csillogó színekből áll.

Sun Club:
Négy világos- és négy sötétbarnát tartalmaz. Nem porol és egész jól pigmentál, persze az Estée Laudert meg sem közelíti, de az áráért megérte. Az ecsettel bajom van mind a kettőnél, de az aplikátorral egyiknél sem. A kedvenc színem a kicsit narancssárgás az alsó sorban a második.

Night Club:
Három szürkét, egy barnás szürkét, kettő feketét (az egyikben kék csillámok vannak) és két kéket tartalmaz. Róla jobb véleményem van, mint a barnáról. Ő sem porol az ecsetéről ugyanazt tudom mondani. A kedvencem a fekete kék csillámmal.

Pontozás:
Négy szempontot állítok és azokat pontozom, mindig a barna paletta pontja lesz elöl.
- Színek: A barna jobban kihasználható, viszont nekem a kék jobban tetszik. 1-1 pont
- Minőség: Mindkettőé jó, persze van hiba, de talán a kék kicsit jobb minőségű. 1-2 pont
- Hasonlóság: Itt a palettán belüli hasonlóságot nézem. A barnában nagyon sok egyforma szín van, de a kékben is, ennek ellenére is most a barnáé a pont, mert azok a színek kicsit jobban eltérnek. 2-2 pont
- Kihasználhatóság: Egyértelműen a barnáé a pont nem is magyarázom meg. 3-2 pont

Végeredmény: A barna nyert 3-2-re, de ez nem jelenti azt, hogy jobb a minősége csak ezeknek a szempontoknak jobban megfelel.





Ti vettetek ilyet a leárazáskon vagy máskor? Mi a véleményetek róla?



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése