2014. febr. 11.

Manikűr tippek

Sziasztok mivel még a kövi bejegyzéssel nem vagyok teljesen kész és nem szeretnék túlzott kimaradást amikor úgyis lesz majd két hét múlva egy rövidke (mivel elutazom). Ezért úgy döntöttem megmutatok pár szerintem jól sikerült manit. Nagyrészt a We Heart It-ről szedtem a képeket.

Nails 

Letisztultság és elegancia sugárzik ebből a maniból rögtön elvarázsolt.

 Tumblr 

Nem, nem kattantam rá a halvány rózsaszínre csak ez egyszerűen nagyszerű Valentin napra és nem csak a szín, hanem az egész elvarázsolt.

wow 

Inkább nyári mani, de bármikor viselném ez egyértelműen a kedvencem.

 Nails 

Ehez a manihoz kettős érzelmek kötnek, mert ötletes meg illik a Valentin naphoz, de én soha nem akarnék ilyet.

Untitled 

Cuki masnis mani ami nem csak Valentin napra alkalmas.

Like? 

Talán tavasszal aktuális lesz, de talán inkább őszi mani.

Mittaly Nail Art 

Semmi, de semmi köze nincs a télhez maximum csak  a színek, de engem megbabonázott.

Lovely Nail Design  

Abszolút Valentin napi mani.

Gnam!! 

Ennek semmi köze nincs se a télhez se a Valentin naphoz, de attól még ötletes.

 Nekem mindegyik mani tetszett ( meg még egy csomó, de az kicsit sok lenne). 

Nektek melyik tetszik a legjobban?

Ha többet szeretnél látni akkor nézd meg a We Heart It-emet.

2 megjegyzés:

  1. a legelső nekem nagyon tetszik, egyszer tuti kipróbálom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen nekem is :) (te írtad az első megjegyzést köszi :D)

      Törlés