2014. febr. 7.

Zsákmány/Part 2

Sziasztok nemrég írtam egy másik zsákmányos bejegyzést. Ők kapták a kettes sorszámot amúgy semmi köze nincs a számozásnak ahhoz, hogy mennyire szeretem vagy hogy milyen régen kaptam/vettem. Persze az utóbbihoz egy kicsi van de nem most, mivel ez a két bejegyzés csak a sok termék miatt lett szétválasztva.


 Essence Pure Skin korrektor: Csak próbaként vettem mert mondták a barátnőim, hogy ez jó. Hát nekem vannak vele problémáim (pl. a fedésével).

Mels púder és bronzosító: Egy kínaiban találtam rá erre a márkára eddig még csak ez a púderem meg palettám van, de ez változni fog hamarosan.


Mels paletta: Ez az egyik kedvenc palettám. A minősége persze nem a legjobb, de sokkal rosszabbra számítottam. Tuti lesz róla teszt.

Essence alaplakk: Szerettem volna egy tartós alaplakkot olcsón. Hát ezzel egy kicsit mellélőttem, de addig nem veszek újat amíg el nem fogy. Legközelebb egy másikat próbálok ki az tuti, hogy nem veszem újra.

Essence All eyes on me szempillaspirál: Ezek az Essence cuccok közül ez a legjobb. Szeretem ezt használni, mert nagyon hosszúnak és dúsnak tűnik a szempillám. De szeretnék egy göndörítőset is.

Egyenlőre ennyi, de nemsokára megyek megint a Rossmannba bevásárolni. Vagyis várható lesz egy újabb ilyen poszt.

Nektek melyik cucc tetszik a legjobban? Meg van már valamitek ezek közül? Használtatok már Mels cuucot? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése