2014. márc. 2.

Catrice In The Armee Glow- TESZT

Sziasztok bocsi a kis kimaradásért, de elutaztam. Hamarosan lesz egy képes összefoglaló és egy szülinapi zsákmányos bejegyzés, de lényegre. Ezt a lakkot a szülinapomra kaptam az egyik barátnőmtől. Ez egy kifutó Catrice lakk. A lakk színe nagyon gyönyörű és nagyon fura. Fényektől változó hol csillogó, hol matt, hol zöld, hol pedig arany. Persze a képeken nem lehet visszaadni ennek a gyönyörűségnek a színét.

 

 Az üveg normális és szokásosan 10 ml-t kapunk 800 Ft-ért. Először kicsit féltem, de amikor felkentem rögtön megnyugodtam. Nekem nagyon tetszik és néha azon kapom magam, hogy a körmömet bámulom. :D Az állaga pont jó, az ecsete kényelmes. Ma harmadik napja van fenn és még nem kopott meg, de ennél többet nem tudok róla mondani, de remélem még bírni fogja egy kicsit.

Összességében nagyon jó minőségű lakk. A színén mindig csodálkozom amikor ránézek, mivel sosem úgy emlékszem rá mint amilyen.

  

Ti megvettétek őt? Szerintetek is gyönyörű a színe? Nektek hány napig bírta?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése