2014. márc. 14.

Zsákmány /Part 5

Sziasztok ma megint voltam a barátnőmmel mekiben és Rossmannban. Ahol nagy meglepetés ért, ki voltak rakva az új Essence és Catrice cuccok. Plusz voltak még olyan darabok amik még a 150 Ft-os darabok is.

 

Nagyon sok mindent vettem nagyon jó áron, viszont van ami nem volt a legolcsóbb fogásom. Még szinte semmit nm próbáltam úgyhogy kicsit nehéz véleményezni, de sikerül. :D

 Sminklemosó kendő: Még nem próbáltam, de 250 Ft volt, de remélem az ártól függ.

Schauma balzsam zsíros hajra: A hajamról annyit, hogy hamar zsírosodó egyenes szálú hajam van és ezt a termékcsaládot használom évek óta és nagyon-nagyon szeretem.

Mini körömreszelő: 50 Ft volt a kínaiban. Azért vettem, mert az utazáskor rájöttem, hogy én nem vittem körömreszelőt, mert túl nagy volt. Persze amikor megláttam nem volt kérdés, hogy megvegyem.

Catrice mono szemhéjpúder: Ez egy kifutó olajzöld szemhéjpúder ami 350 Ft volt.

Essence pigmentek: Összesen három darabot 12 Miss piggy's lollipop, 13 little mermaid, 04 broadway starlet neveket viselik egy kék, egy csillogó és egy rózsaszín mindegyik 150 Ft volt.

Essence effekt nails plüspor: 06 i' m velvety nevű tollszerű plüspor.

Essence Colour&Go: 159 the green&the grunge nevet viseli. Remélem jól fog teljesíteni.

Essence effekt nail polish: 03 Glitz&Glam nevű körömlakk, de inkább topper. Már nyilván láttátok más blogokon is ezt a szépséget. Eredetileg másikat akartam venni, de elcsábultam. :D

Catrice Crushed Crystals: A sokat emlegetett Cal Me Princess-ről van szó. Az üvegben nagyon élénknek látszik, de a barátnőmön kipróbáltuk és nagyon kellemes színe van. :)







Ti mit vettetek mostanában? Próbáltátok már valamelyiket?

10 megjegyzés:

  1. szia! Köszönöm a kommented a blogomban! Essence zöld körömlakkja nekem is meg van és nagyon jó, gyorsan szárad. A catrice lakk, az ami után még most is vágyódom de hiába néztem a Müllerekben nem lehetett kapni nálunk. Essence pigment a kék és rózsaszín is nagyon tetszik! Te is klassz dolgokat vettél.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a kommentet én már hetek óta ezt a Catrice lakkot kerestem, a Corvin plázai Müllerben voltak, de ez a szín már ott se és nagyon meglepődtem amikor megláttam, egyébként szerintem a Rossmannokban tegnap rakhatták ki, mert még egy-két darab hiányzott belőle. :)

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. A pigmenteket én is 150 Ft vettem , és még a 04 broadway starlet én is megvettem . Az Essence és Catrice lakkra kíváncsi lennék :)

    VálaszTörlés
  4. De jó dolgokat vettél! Erre a Catrice lakkra nekem is fáj a fogam, de még nem futottam bele sehol :/ Mondjuk aztán nem csüggedtem mert vettem mást is, hamarosan postolok is ezekről a termékekről :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ismerős, ha nincs valami amit szeretnék, akkor van húsz másik. :D A posztra kíváncsi leszek imádom a zsákmányos bejegyzéseket. :)

      Törlés
    2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
  5. Szia :) Nagyon tetszik a poszt. Annyi dolog lenne,hogy ne ilyen közelről fotózz :)
    Noémi xx
    naomibeauty-blog.blogspot.hu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen erre én is gondoltam, csak a gépemen jobb minőségűeknek látszottak.

      Törlés