2014. márc. 23.

Catrice Celtica Cream to Powder Blush- TESZT

Sziasztok az előző zsákmányos bejegyzésben már láthattátok őt és azt is, hogy nem állt szándékomban megvenni (lehet, hogy megvettem volna, de még vacilláltam). Amikor hazaértünk már rögtön szimpatikusabb  volt. Most már teljesen beleszerettem egyszerűen imádom kívülről-belülről mindenhogy. :) A csomagolása nagyon stílusos, elegáns és letisztult. Jól záródik, simán bedobnám a táskámba.




A hátulján nagyban feltüntetik, hogy ez egy limitált kiadás alatta, hogy krémes pirosítóról van szó, kicsit lejjebb már jóval kisebb méretben jelzik a nevét. C02 Peach&Harmony ezen kívül csak a szokásos tudnivalók láthatóak. Az elején egy elegáns a pirosító színével megegyező minta található ami nekem nagyon tetszik (az egész kollekció ilyen stílusú).




A színe valami gyönyörű barackos-rózsaszínes, de inkább barack, mint rózsaszín.  Az állaga krémes (ily meglepő), de az ujjamon már por állagú, vagyis tipikus krémpirosító. Nagyon jól el lehet oszlatni ez z eddigi legjobb pirosítóm. Csak jót tudok mondani róla aki szereti a krémes pirosítókat annak mindenképpen ajánlom. Aki meg nem annak is. :)



Pirosítani nem sokat pirosít csak természetes fényt ad a bőrnek, még kontúrozni is tökéletes, remélem azért lehet látni a színét. (felül eldolgozva alul pedig csak simán láthatjátok).


Összességében nagyon megszerettem ezt a pirosítót és aki teheti vegye meg, mert nagyon megéri. Igaz, hogy én krémes pirosító rajongó vagyok, de (amivel eddig találkoztam azok közül) ez a legjobb, pedig a többi is nagyon jó.


Nektek hogy tetszik? Ti vetettek valamit ebből a kollekcióból?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése