2014. márc. 5.

Zsákmány /Part 4 SZÜLINAP

Sziasztok ígértem egy szülinapi összefoglalót és meg is írtam, le is fotóztam, de csak a szépségápolási cuccokat. Itt is nagyon köszönöm mindenkinek akitől kaptam valamit és mindennek nagyon örültem. :) Főként körömlakkokat kaptam, de nem húzom az időt mutatom.

 

Colorama 46: Gyönyörű csillogó halvány rózsaszín. Már első ránézésre beleszerettem, egészen addig amíg ki nem próbáltam. A fedése egyenlő a nullával éppen csak egy kicsit csillog tőle a körmöm. Szóval ez marad fedőlakknak.

In a NYC Minute lakk: Ő a 320-as számot viseli ami a Blue Sky nevet kapta. A színe halván menta nagyon gyorsan szárad és nagyon jó a fedése.

Lovely mattító lakk: A húgomtól kaptam és nagyon jól eltalálta, hogy mit szeretnék. :)

Catrice 33 In the Armee Glow: Őt már láttátok ITT

Catrice 41 Two Million Dollar Baby topper: Az üvegben olyan mintha tele lenne, de valójában egyeltalán nem szinte kotorászni kell benne a csillámért.

Claire's Red Wellies topper: Nagyon szeretem őt, fehér alapon mikulás piros holo csillámok vannak benne és ő nem olyan mint az előző. Csak néhány szál áll ki az ecsetéből, de azt levágtam úgyhogy még azzal sincs gond.

Essence Kiss Care Love lipbalm: 02 purple berries nevet adták neki ami szerintem nagyon találó. Imádom a színét (pedig a liláért nem nagyon rajongok), az illatát és az állagát.

Essence Nail Art Desinger Set: Bár eddig egyszer használtam, de már is imádom.

Ezüst hosszúkás Glitter: Őt is imádom, csak a dobozából állandóan hullik a csillám.

Nektek meg van valamelyik? Ti mit kaptatok mostnában?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése