2014. márc. 21.

Már megint Zsákmány /Part6 Öröm és Csalódás a Müllerben

Igen már megint zsákmányos bejegyzés ami ebben a hónapban a harmadik és nagyon szégyellem magam. ezeket a cuccokat a Müllerben vettem és szinte mindegyiknek nagyon örülök. Na nem húzom az időt mutatom a cuccokat.


 
Bocsi a képfeltöltő nem enged semmit

Maybelline Baby Lips: Nagyon szeretem az illatát és az állagát. A Labello-t simán lekörözi, de az Essence Kiss Care Love Lipbalmjával már nem olyan könnyen.

Essence Quick Dry Top Coat: Térdenállva könyörgöm ezt NE VEGYÉTEK MEG semmi értelme tönkreteszi a manikűrt, összehúzza a lakkot és buborékosodik. SZÖRNYŰ

Rimmel 60 Seconds Nail Polish: 710 Alaska nevű nude/piszkos fehér lakk nagyon gyönyörű színü, gyorsanszáradó lakk IMÁDOM.



Essence Like A New Love Edt: Nagyon-nagyon sokat gondolkoztam, de végül ezt választottam. Itthon rájöttem, hogy nagyon jól döntöttem.

Catrice Celtica Cream to Powder Blush: Nem akartam megvenni, de amikor a kezembe vettem és meg akartam szagolni (szeretem a púderszagot :)) kiderült, hogy az egyik rakodó hölgy ott áll mögöttem TÍZ CENTIRE, majd közli velem, hogy én ezt leszek szíves megvenni!!! Két sorral arrébb leraktam, kinézek oldalra és persze ott áll és néz. Még akkor is nézett amikor már kint voltam a bolton kívül. Már nem azért, de ez felháborító, nem küldhet el a boltból csak azért, mert nem tudok dönteni (konkrétan egy óráig voltam bent :)), de ezen kívül tetszik :). 

Összességében ez a kis bökkenőn kívül örülök a fedőlakkon kívül mindennek, attól kicsit többet vártam. 


Nektek meg van valamelyik? Mi a véleményetek erről az esetről? Veletek is előfordult már ilyen?


2 megjegyzés:

  1. Catrice púderre és a rimmel lakkra vagyok a legjobban kíváncsi, de jó dolgokat szereztél be nagyon!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a pirosítóról mindenképpen akarok posztot a lakkról is szeretnék, de meglátom, hogy belefér-e az időmbe.

      Törlés