2014. márc. 18.

Essence Effekt Nail Polish- TESZT

Sziasztok biztos láttátok már egy csomó blogon ezt az új Essence lakkot ami a 03 Glitz&Glam nevet viseli. Én a promó képeken azt hittem, hogy önmagában is megállja a helyét, de nem ez inkább fedőlakk, mint "rendes" lakk.



 Maga a lakk tele van sűrítve apró kékes csillámokkal és kicsit kevesebb, de még mindig sok nagyobb rózsaszín glitterekkel. Az összhatás egyszerűen gyönyörű  és inkább rózsaszín, de fénynél látszanak a kék csillámok. Egész gyorsan szárad, de a Colour&Go-knál lassabban. 

 





Az üveg kicsit más, mint a Colour&Go-k üvege. És a kupakja se alkalmazkodik a lakk színéhez hanem ezüst színű.
Én biztos beszerzek még, de most lakkelvonáson vagyok (addig nem veszek új lakkot amíg el nem fogy valamelyik).

 

 Ezt a manit már  ITT láthattátok.

Alapnak a zöld Catrice In The Armee Glow-ot használtam és rá három réteg Essence-et (ami önmagában már fed).

Összeségében nagyon jó lakk nagyon megéri beruházni egy ilyenre, mert nem sok érte 650 Ft.Abban nem vagyok, hogy ha elfogy és lehet még kapni újra veszem, de más színűt biztosan.


Ti vettetek valamit az új cuccokból? Nektek van már új Effekt Nail Polish-otok?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése