2014. márc. 28.

Ebay Kívánság

Sziasztok megint Ebay-es kívánságlistát hozok nektek. Most is lesz mindenféle dolog benne. Remélem ezek is tetszeni fognak.

 
Kb. 3000 Ft
Az eredeti nekem nem érné meg ez viszont nagyon.


 
Kb. 4000 Ft
Őt már korábban is néztem, a mostanim 5 db-os és 2000 Ft volt, ahhoz képest ez az év fogása lenne. :D


Kb. 2300 Ft
Már mióta szemezek ezzel,csak nem akartam megvenni.



Kb.230 Ft
Néztem a boltokban ilyen karkötőt hát aranyárban voltak (ehhez képest meg pláne).



 Kb.600 Ft



Ez olyan szép letisztult, elegáns. Egyből beleszerettem. 

Én ezeket válogattam most össze, de van még a tarsolyomban pár dolog legközelebbre.


Nektek hogy tetszenek? Megvan már valamelyik? Tervezitek megvenni valamelyiket?



2 megjegyzés:

  1. én már megrendeltem a naked 2 és naked 3 hasonmást, nemsokára meg is érkezik, már tűkön ülök. A képek alapján ugyan olyan mint az eredeti ^^

    VálaszTörlés