2014. ápr. 30.

Zsákmány/Part10 Akciók és kiárusítások

Sziasztok ma voltam a Rossmannban eredetileg RIO lakkokat vadászni, de azok persze már nem voltak, de persze rögtön találtam helyettük mást :). Persze azért sajnálom, mert a zöld RIO-ra és a rózsaszín St. Tropez rózsaszínje után is áhítozom.




Öt dologból csak kettőt vettem teljes áron amiből az egyiket kiárulják. 


Lovely Baltic Sand Nr. 2 és Nr. 6:  Most a Rossmannban 25% leárazás van így a kéket olcsóbban vettem, a sárgát pedig az akciós kosárban találtam teljes áron.

Rimmel Space Dust Aurora: Ezt is az akciós kosárkában találtam a Moon Walking-gal együtt, de rájöttem, hogy a lila nagyon nem az én színem. 

Metal Glam pírosító: Újonnan  krémes pirosító rajongó lettem és amikor megláttam ezt 200 Ft.ért akkor már tudtam, hogy meg van a Catrice utódja :)

Essence ecset: Már régebben kinéztem ezt a ecsetet és most végre meg is vettem.




Ti vettetek valamit mostanában? Megvan nektek valami?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése