2014. ápr. 11.

Tökéletes nude lakk???- Moyra Gel Look 106

Sziasztk ebben a bejegyzésben egy olyan nude (bár annyira nem) lakkot szeretnék tesztelni és arra gondoltam, hogy csinálnék eg sorozatot amiben a nude lakkjaimat tesztelném. Az első eg Moyra lakk lenne méghozzá a Gel Look ágából a 106-os. És most előre is letisztázom: ez egy TÖKÉLETES nude lakk.




Ár: én 350 Ft-ért vettem, de máshol 390 Ft körül van

Szín: barnás-lilás-rózsaszínes nude

Állag: krémes, de egyáltalán nem sűrű



Ecset: vékony, enyhén lapított és NAGYON-NAGYON könnyű vele festeni

Száradási idő: a sima Moyra lakkok borzalmasan lassan száradnak, de ez nem 2-3 perc alatt koppanósra szárad

Üveg/tartalom: szokásos Moyra üvegeben található amin van egy Gel Look feliratú matrica, 12 ml-t tartalmaz

Fedése: két rétegben tökéletesen fed!!!!!!!!! (az ELSŐ nude lakkom ami két rétegben fed, pedig nude lakkból a három is nagyon jónak számít)

Tartósság: a hatodik (igen jól olvasod a hatodik napon) kezdett a széle minimálisan kopni

A képeket az ötödik napon készítettem és két réteg volt a körmömön.


Összeségében: Nagyon-Nagon örülök, hogy megvettem és biztos, hogy ha látok veszek még Moyra Gel Look lakkot egyszerűen IMÁDOM és 350 Ft-ért két rétegben fedést és öt nap teljes tartósságot kapunk, és csak úgy mellékesen megjegyzem, hogy egy Models Own lakknak szokott 5-6 nap lenni a tartóssága :)


Nektek van már Moyra Gel Look lakkotok? Szeretitek őket?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése