2014. ápr. 20.

Zsákmány/Part 8 Utazás+ Képek

Sziasztok ma megint egy Zsákmányos bejegyzéssel jövök, mert elutaztam (ezért maradt el a pénteki bejegyzés)  persze vásároltam is, most ezeket mutatnám meg. Pluszba egy pár képet is hoztam nektek.



 

Sopronba utaztunk és első nap elmentünk Bécsbe és ott vásároltam. Az összes cuccnak (amit én kaptam) nagyon örülök. :)


 A kocsiban csináltam egy gyors képet.


A parfümöt az unokatesómnak vettük, mert névnapja volt.



Reggel indulás előtt bementünk a helyi pékhez és ott láttam ezt a limitált kiadású Fantát (amit imádok) és ezt nem hagyhattam ott. :) (először kicsit furi íze van, de utánna már nagyon finom szerintem érdemes benevezni egy Mangosztán-Őszibarack kombóra).


Egy képeslapot is sikerült vásárolni :) 




És végül, de nem utolsó sorban bementünk a Forever21-ba ahol kaptam egy farmert (7 Euroért) ami a legkényelmesebb farmerem. :) 

Most jönnek a képek előre szólok az egész egy nagy katyvasz lesz. :)


A Fertő-tónál bementünk egy kempingbe.


Nagycenki Széchenyi-kastély


A Burg kertje


Forever21


Egy értelmes kép. :)


Sétáló utca


Itt sajnos nem vettem semmit (egyedül ezt sajnálom)


Utca (mily meglepő)


Albertina és a húsvéti nyuszik


Utca és a végén az opera


Bámészkodó emberek :)


Napi nyüzsgés

Egyenlőre ennyi lett volna remélem tetszett. 

Ti vettetek valamit mostanában? Legyen legközelebb is képes összefoglaló?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése