2014. ápr. 25.

Seacret ajándékcsomag- TESZT

Sziasztok nemrég mutattam ezt a csomagot és írtam, hogy lesz róla teszt és itt is van. :)


Maga a csomag így néz ki és test- és körömápolási termékeket tartalmaz.  


Tartalmaz egy körömreszelőt, egy testápolót, egy köröm lamináló puffancsot és egy körömápoló olajat.


A doboz hátulján minden termékhez található leírás.

 

A testápoló csomagolását nem vitték túlzásba, de nekem így is tetszik. A hatása iszonyatosan jó imádom, mert hamar beszívódik és nagyon jó illata van. :)

 

Ez egy három fázisú köröm laminálót már használtam párszor és nagyon jól hatott és még most is érzem a hatását és nagyon csillog tőle a körmöm.

 

A körömreszelő végzi a dolgát.


Ennek örültem a legjobban, mert a körmeim nagyon rossz állapotban vannak/voltak, mert mostmár egyre jobban vannak.


Ennyi lett volna ez a teszt remélem tetszett. Én nagyon megszerettem ezt a csomagot.

Nektek van valamitek ettől a márkától? Nektek melyik körömápoló olaj vált be igazán?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése