2014. ápr. 24.

Zsákmán/Part9 Húsvét

Sziasztok ezzel a bejegyzéssel kicsit elkéstem, mert uge húsvét hétfőn és vasárnap kaptam őket, de elromlott az internet és ezért nem tudtam megírni... na, de most. :)





Nagyrészt csokit kaptam, de kaptam még pár egyéb dolgot is. Az édességeket nem szeretném magarázni, de a többiről azért írnék egy keveset.




A körkefét a húgomtól kaptam és imádom :), a körömlakkot is tőle kaptam (a képen nem látszik, de egyébként holografikus) arról majd lesz teszt is.




Erről is lesz részletes teszt, de annyit azért mondok róla, hogy nagyon jó :)


Ez egy iszonyatosan színes póló, de egy farmerrel nagyon jól mutat és a szabása is nagyon jó.

Ennyi lett volna ez a poszt remélem tetszett és nem haragszotok a késés miatt.

Ti mit kaptatok húsvétra? Mi a kedvenc csokitok?
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése