2014. ápr. 4.

Drogériás kívánságlista

Sziasztok ma a drogériás kívánságlistámat láthatjátok. Márkánként csoportosítom, de úgyis meglátjátok.


Catrice

Szemöldök szett:

 

Nagyon szeretnék egy ilyen szemöldök szettet.

Korrektor:

 

Az egyik barátnőmnek van ilyen korrektora és nagyon szereti gondoltam kipróbálom. :)


Essence

Bloom me up mono:

 

03 blow my mint


Bloom me up csillogó púder:

 

01 rose it up 

Matt szájfény:


A kiárusításról sajnos lemaradtam. 


Maximum Volum Szempillaspirál:


Nagyon jókat olvastam róla meg érdekes a keféje.


All about sunrise paletta:

 
Essence nude palettám már van amit nagyon szeretek és ennek a nude változatról is nagyon jókat olvastam.

Átmenetes pirosító:

 

Ez nagyon tetszik, mert nagyon praktikus kiszerelés.


Ecset:


A satírozó ecset már megvan és nagyon tetszik.

Cookies and Cream mono:


Ez olyan szép szín.

Egyenlőre ennyi, de még bármi változhat. :) 

2 megjegyzés:

  1. Én nekem is a kívánságlistámon van a Camouflage korrektor! :)

    http://naomibeauty-blog.blogspot.hu/

    xoxo

    VálaszTörlés
  2. Én már nagyon kíváncsi vagyok rá :)

    VálaszTörlés