2014. ápr. 5.

Új Essence Trendkiadás

Sziasztok most az Essence két új trendkiadását mutatnám meg. Remélem tetszik, nekem mindkettőből tetszik valami.

Viva Brasil

Ebben a kollekcióban a három fő szín a pink, a lila és a zöld. Nekem van pár dolog ami nem feltétlen must have dolog, de alapvetően mindegyik tetszik. 

Mono:


Ezek a monok nem igazán fogtak meg, mert nem tudnám igazán kihasználni.


02 i ♥ brasil


03 ka-ka-karnival


01 everbody salsa


Pirosítók:

Szépek-szépek, de nem igazán az én színeim, de azért teszenek.


01 i ♥ brasil


02 destination: sao paulo!


Ajakbalzsam


Én személy szerint imádom az Essence ajakbalzsamait biztos megveszem, ha látom valahol.



01 colour parade



Szempilla- és haj spirál 


02 i ♥ brasil


03 ka-ka-karnival


01 everbody salsa


Körömlakkok

A kék és a sárga nagyon tetszik a többi nem igazán. 


01 i ♥ brasil


02 everbody salsa


03 ka-ka-karnival


04 cool azul


05 yeah, copacabana


Köröm csillám


Nekem egyik se szökséges.


02 olá brasil


01 colour parade


Gyűrű

Nekem nem szökséges és annyira nem is tetszik.

 

01 we like to samba


Karkötő

Szeretem ezeket a karkötőket, de nem valószínű, hogy megveszem.


01 express your essence


Beach Cruisers

Ennek a kollekciónak a fő színei a barna, a türkiz és az aranysárga. 

Wet and dry szemhéjpúder


01 life is a beach


02 keep calm and go to the beach


03 girls just wanna have SUN

Tus 

A barna nagyon tetszik és szerintem meg fogom venni.


01 sun, fun and cooper


02 keep calm and go to the beach


Vízálló spirál topper

A Catrice-nek is van ilyene, vagyis ez nem újdonság.


01 cruisers united


Szájfény

Nekem nincs szügségem erre. 


01 i ♥ summer break


02 girls just wanna have SUN


Pirosító

Nem értem, hogy miért hoztak még egy ilyen pirosítót amikor az állandó dolgok között is ott van.


01 i ♥ summer break


Bronzosító

Nekem van bronzerem, de ha nem lenne biztos megvenném.

 

01 life is a beach

Homoklakk

Ezek nagyon tetszenek.


03 life is a beach


02 keep calm and go to the beach


02 girls just wanna have SUN


01 i ♥ summer break


Testpermet


Örülök neki, hogy ilyen is lesz a kollekcióban, bár nem valószínű, hogy megveszem.



Mini neszeszer

Nagyon cuki, de nem hiszem, hogy megveszem.



Nekem van pár kívánságlistás dolog a két kollekcióból. Nekem a második kollekció jobban tetszik, mint az első. 

Nektek melyik kollekció tetszik jobban? Mit szeretnétek ezekből?

2 megjegyzés:

  1. Sziasztok!

    A Viva Brazil kollekció nekem se jön be annyira^^... mert a zöld-sárga dolgok annyira nem fogtak meg, az ajakbalzsammal viszont próbát fogok tenni ;) azért

    Viszont a Beach Cruisers nagyon bejön :)

    Köszi, hogy feltetted a képeket, mostmár naprakész vagyok!

    VálaszTörlés
  2. Szia én nagyon szeretem az Essence ajakápolóit szerintem nagyon megéri megvenni és remélem, hogy ezek is jók lesznek.

    Nagyon szívesen :)

    VálaszTörlés