2014. máj. 5.

Ellfogytak II.

Sziasztok ismét elfogyott pár dolog, de most picit más dolgok fogytak el mint az előző ilyen bejegyzésben.


Rózsás tusfürdő: Nagyon tetszett az állaga,mert ilyen furcsa gél állaga volt, amit én nagyon szeretek.


Isana fürdősó: Én nagyon szeretem ezt a fürdősót és mivel nem volt szép a csomagolása, ezért beleraktam egy kávétejszínes üvegbe.

Isana száraz sampon: Már régen szerettem volna egy normális száraz sampont és azt hiszem, hogy megtaláltam, ráadásul még olcsó is.

Balea tusfürdő: Szeretem a Balea tusfürdőit, de ennek az illata valahogy nem fogott meg, pedig a minőségével nincs gond.

KIK-es parfüm: Még ősszel vettem amikor kiárusították és nagyon megszerettem és sajnálom, hogy kifogyott.


Essence Kiss Care Love ajakápoló: Még a szortimentfrissítéskor vettem amikor nagyon ki volt száradva a szám és két-három nap alatt rendbe hozta a számat, egyszerűen imádtam. :)

Essence Colour&Go Icy Princess: Őt is a szortimentváltáskor vettem és a télen nagyon sokszor használtam most még van benne egy pici, de az ár besűrűsödött és alig éri el az ecset.



Ti használtátok már valamelyiket? Szeretitek valamelyiket?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése