2014. máj. 20.

Catrice Camuoflage Cream-TESZT

Sziasztok nemrég vettem ezt a korrektort, mert sok jót hallottam róla és nem kellett csalódnom benne. Azért írom ezt a tesztet , mert amikor keresgéltem egy normális korrektor után nem találtam semmi tesztet erről, úgyhogy gondoltam én írok egyet, hogy megkönnyítsem a dolgotokat a vásárlásnál.



Maga a korrektor egy kis cuki tégelyben lapul, aminek a teteje átlátszó.  Ami nagyon jól záródik és masszív, vagyis tökéletes utazáshoz vagy bedobni a táskába.


Nekem a 010 Ivory árnyalat van meg ami pont jó a bőrömhöz.


Nekem kicsit sárgásnak tűnt az elején, de eldolgozás után már tökéletesen alkalmazkodik a bőrömhöz.


Az állaga kicsit kemény, de lámpánál felmelegítve már kellemes.


A hátulján egy fekete matrica jelzi a szokásos tudnivalókat.


És akkor a swatchok, szerintem egészen passzol a bőrömhöz. Összesen három árnyalat kapható 990 Ft-ért.


Összességében nekem nagyon bevált ez a korrektor, de érdemes mellé egy krémes változatot is használni, mert a szem alatti karikákra egyáltalán nem jó.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése