2014. máj. 16.

Csomagom érkezett!!!!

Sziasztok most egy nagyon boldog vagyok, mert nemrég megnyertem az Á la Nora blogon (írtam egy bejegyzést is róla a linkre kattintva azt láthatjátok) rendezett nyereményjátékon az első csomagot. :))) És előre is bocsánatot kérek a sok smiley-ért :))).


A csomag tartalma: egy púder, egy szempillaspirál és három körömlakk. A másik csomag tartalma: egy vízálló szempillaspirál, egy trió pirosító és három körömlakk.



A csomag jól be buborék fóliázva érkezett. :)


És íme a csomag tartalma: Princess face press powder, False Lashes spirál, Blink Blink Nr. 1, Nr. 9, Snow Dust Nr. 1

Princess Face press powder


Ez egy Highliter púder ami kicsit sötétebb a szokásosnál, de az én bőrömhöz tökéletes. Csak eldolgozás után fénylik egy kicsit aminek én külön örülök.




A Blink Blink kollekcióhoz tartozó lila fedőlakkban kisebb és nagyobb csillámok is találhatóak. Még nem próbáltam ki, de remélem jó lesz.


A Mr. 9 egy gyönyörű rózsaszín lakk (mivel őt sem próbáltam, nem tudom, hogy topper-e) benne nincsenek olyan nagy csillámok, mint a lilában.


Az arany Snow Dustra már régóta fájt a fogam és komoly elvárásaim vannak hozzám.

A False Lashes spirálról egész jókat olvastam és nekem is valami hasonló a véleményem, hogy műszempilla hatásúnak semmiképpen sem mondanám, de amúgy egész jó spirál.


A keféje egy kicsit duci, de ennek külön örülök, mert  ilyen keféjű spirálom még nem volt.


A csomagolása nekem nagyon tetszik, mert kitűnik a többi spirál közül.


Ennél azért persze sokkal szebb, de a pilláim hossza azért látszik. 



Nektek meg van valamelyik? Hogy tetszenek amiket kaptam?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése