2014. máj. 15.

Cukiságaim

Sziasztok ma pár cuki dolgomat szedtem össze, remélem tetszeni fog.



Rózsás testvaj és testradír: Őket azért raktam be ide, mert hihetetlenül cuki az üvege. :)

Macis és hóemberes toll: Ezek a tollak nagyon-nagyon cukik és még jól is fognak.



Nici tükör és fésú: Szerintem ez a kis tükör nagyon praktikus, ezért raktam be ide.

Claire's körömreszelő: Őt már ITT láthattátok és nagyon jó szolgálatot tesz nekem.



Plüss kulcstartó: Ezt azért nem használom, mert félek, hogy összekoszolom vagy (rosszabb esetben) elvesztem.

Macaron Lip Balm: Őt külföldről kaptam és minden eddigi kedvences bejegyzésben benne volt annyira imádom. KATT KATT



Sringfield Lip balm: Őt szintén imádom, mert nagyon krémes állaga van, ja és mert cuki. :)

Rugós hajgumi: Na ennek igazán semmi értelme nincs, mert nem fugja rendesen a hajat (rendes gumi és utánna ezt dísznek rá).



Szívecskés szappan: Ez a szappan körülbelül 5 éve van meg, mert nincs szívem elhasználni.

Papucs radír: Egyszerűen hihetetlen miket ki nem találnak, de ezt én egyáltalán nem akarom elhasználni inkább felrakom a polcomra :).



Nektek meg van valamelyik? Nektek is vannak igazán cuki dolgaitok?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése