2015. febr. 26.

Haul- Ebay, Rossmann, Tesco

Sziasztok ma egy kisebb haullal készültem nektek, mert megérkezett az első Ebayes rendelésem, és végre sikerült eljutnom a közeli Rossmannba is.


Minden hónapban szoktam Ebay Kívánságlistát állítani, ahol 5 terméket mutatok meg nektek (úgy vettem észre, hogy ezeket szeretni szoktátok), de eddig sose vitt rá a lélek, hogy rendeljek. Viszont az új telefonomra kellett tok és mivel elég gyrsan merül, ezért autóstöltőt is rendeltem. Bár annk a fele elveszett postázás közbe.


M&M's telefontok: amikor ezt megláttam, rögtön tudtam, hogy ő az enyém lesz, rengeteg színben kapható, de én mint kékmániás ezt a babakéket választottam.

Képernyővédős telefontok: Ezt azért rendeltem mert ez a képernyőt is védi, ezt is nagyon szeretem, bár nem pont ilyenre számítottam. 

Hosszú USB kábel: Nagyon szeretem, mert hosszú, a színe is gyönyörű és nagyon strapabíró is.


Három hónap után végre sikerült eljutnom a Rosmannba is, mivel eddig a felvételire készültem, úgy gondoltam, hogy ezt a két szépséget megérdemlem. :)

Essence rúzs 13 Love me: nagyon szép színe van, a minősége is jó, hamarosan lesz róla teszt.

RdeL körömlakk #31 Magic Dream: nagyon sok jót hallottam róla és gyönyörű is ár-érték arányról ne is beszélünk, a minősége is nagyon jó, erről is lesz teszt.


Dove száraz sampon: nagyon sok jót hallottam róla, az egyik barátnőmnek is van (ő nem szereti) aki megengedte, hogy kipróbáljam és mivel nekem tetszett, ezért a Tesco-ban meg is vettem.

Fa Floral Protect dezodor: Anyukám vette, még nem nyitottam ki, de volt már egy ilyenem és semmit nem ért.


Ti mit vettetek mostanában? Próbáltátok már valamelyiket?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése