2015. febr. 13.

Telefonom története...

Sziasztok  viszonylag régen, még a nyár közepén írtam (KATT), hogy szeretnék egy új telefont. A bejegyzésre sokan reagáltatok, amiért hihetetlen hálás vagyok. De, hát nem is én lennék, ha ez olyan simán ment, volna. :)






A névnapomra biciklit kértem, így a telefon eltolódott karácsonyra.

Sokáig rágódtam, de végül is a Sony mellett döntöttem, de amikor meg akartam rendelni, akkor vettem észre, hogy 10000 Ft-tal drágább lett, amennyit már nem akartam kiadni egy olyan telefonért, ami annyit tud mint a nála sokkal olcsóbbak.

Úgy gondoltam, hogy az Ace3 lesz az igazi. Igaz, hogy az drágább, de többet is tud.

Aztán jött a Black Friday és minden megváltozott... Éppen matek előkészítőn ültem, amikor apukám felhívott, hogy emag.hu-n a telefonokra is vonatkozik az akció, de már nincs Ace3csak S3 mini, és az is csak kékben. Mondtam, hogy nekem megfelel, csak legyen megvéve, mert a végén már az se lesz. :D

Így került hozzám ez a kicsike, amit nagyon szeretek, mert gyors, megbízható és működik :D
De viccet félretéve, tényleg nagyon szeretem. <3

Még egyszer köszönök minden kommentet, amit írtatok <3

Nektek milyen telefonotok van? Szeretitek vagy inkább megszabadulnátok tőle?
 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése