2015. márc. 5.

Ebay kívánság

Sziasztok ma a legfrissebb Ebayes kívánságlistámat láthatjátok. :)



Ár-érték arányban nagyon jó és minőséginek is néz ki.



Amikor ezt megláttam 300 Ft-ért, nem is hittem el először.



Sok jót hallottam róla, így én is ki szeretném próbálni.



Az M&M's-es telefontokot nagyon szeretem (bár az nincs kivágva oldalt, ami nem mindig szerencsés), most a Minnie egeres után áhítozom.



Rendeltem már egyet, de annak az egyik fele elveszett (azt külön rendeltem, hogy hosszú USB kábellel legyen), így most ezzel próbálkoznék, ismét a kék tetszik (éljen a kék mániám).


Ti mit rendeltetek mostanában Ebayről? Valamit rendeltetek már ezek közül?


2 megjegyzés:

  1. A matt ajakkrémet már rendeltem jó, tartós, nem szírít, viszont kicsit ragad de csak az ajkak érintkezésénél ami annyira nem nagy baj. Legalább is engem nem zavar. A Mac rúzs utánzatok külsőleg egész jól sikerültek, lehet hogy rendelek egyet, már csak a szórakozás kedvéért. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen én is csak egy próbát akarok tenni, és nem is számítok különösebb minőségre, de jól néznek ki. :)

      Törlés