2015. márc. 12.

Elfogytak 2015 január-február

Sziasztok elég régen volt már ilyen bejegyzés, úgyhogy  sikerült egy pár dolgot elfogyasztanom az elmúlt hónapokban.


Fa Floral Protect dezodor: nagyon szeretem a Fa dezodorokat, de ez most nagyon nem vált be, az illata finom, de mintha rajtad sem lenne, akkor is ha éppen nem csinálsz semmit. Nem venném újra, de sajnos van még egy itthon. :(

Fa Sport dezodor: ennek az illata is jobb és a tartóssága is, de ez sem az igazi. Nem venném újra. 


Schauma Cotton Fresh nem kiöblítendő spray: Több kedvences bejegyzésbe is benne volt, nagyon szerettem és sokáig ki is tartott (majdnem egy évig), de (ez nem ennek a hibája, mert az én hajam mindent képes megszokni) sajnos az utolsó egy-két hónapban nem hatott már semmit. Lehet, hogy újravenném.

H&M nedves törlőkendő: még Lengyelországban vettem, sminklemosás céljából, amire nem igazán lehetett használni, de amikor a városban közlekdtem, jó volt valamivel megtisztítani a kezem. Lehet, hogy újravenném.


Bee Natural ajakápoló: enyhe ajakápoló mániában szenvedek és szeretek kísérletezni, így nem venném újra (annyi még van benne amennyi a képen látszik), elég jó ajakápoló volt, de a végén elkezdett szétbomlani (nem tudom mi lenne a legjobb szó rá), így sajnos használni már nem tudom.

Catrice Nude Illusion alapozó: imádtam, mert pont akkora fedése volt mint amennyi nekem kellett, újraveszem, de nem rögtön, inkább kísérletezek még. Újravenném!!!

Ti próbáltátok már valamelyiket? Mi a vélemyényetek róluk?



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése