2015. okt. 24.

Rimmel Kate Moss Nude rúzs 45-TESZT

Sziasztok, biztosan hallottatok már a Rimmel Kate Moss Nude rúzsokról. Az őszi Glamour napokon nekem is sikerült lecsapnom az egyik színre, ha kíváncsiak vagytok, hogy mi a véleményem róla olvassatok tovább.

(A borús, esős, hideg őszi időjárásnak hála a rúzs színét befotózni szinte lehetetlen, de megoldottam.) Én a 45-ös árnyalatú rúzst választottam, ez egy rózsás nude szín, de abból is (a kollekción belül) a sötétebb árnyalat. A csomagolása, tipikus Kate Moss-os csak a piros-fekete színkombót változtatták meg. A kupakja jól záródik, így táskába is bedobható.  



A pigmentáltsága nagyon jó, a színe teljesen természetes, szinte teljesen megegyezik a szám eredeti színével, így a hétköznapokra is teljesen hordható. Sajnos picit szárítja az ajkakat, de ha alá ápoljuk az ajkainkat, akkor nem lesz vele semmi probléma. A tartóssága átlagos.


Összeségében szerintem nagyon megéri az árát (kb. 1400 Ft) még akkor is, ha én féláron vettem. A minősége nagyon jó az ár-érték arány pedig kiemelkedő. Biztosan beszerzek még más árnyalatokat a Kate Moss rúzsok közül. 5/5*




Ti próbáltátok már a Kate Mpss rúzsokat? Mi a véleményetek róluk?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése