2015. okt. 2.

Érdemes-e elvolvasni?

Sziasztok ma egy rendhagyó dologról lesz szó a blogon, ugyanis könyv ajánlókat nem nagyon szoktam írni, de ezen szeretnék változtatni. Éppen ezért ma négy olyan könyvről fogok írni ami mostanában nagyon felkapott, de érdemes-e elolvasni őket?



Harry Potter
Biztosan mindenki ismeri, ha nem is olvasta, akkor legalább a filmeket látta. Ha pedig még egyiket se olvasta/látta, akkor most azonnal be kell hoznia a lemaradást, mert ez a könyv KIHAGYHATATLAN. Ha elkezded nem tudod lerakni. Annak aki csak a filmeket látta annak is ajánlott elolvasni, mert rengeteg dologra derül fény, anélkül, hogy összetörné a film nézése közben szerzett benyomásainkat.


Útvesztő
A mozikban most adják a második részét, de mivel azt még nem olvastam ezért majd megnézem utólag. Maga a könyv nagyon tetszett, de a végét kissé zavarosnak találtam, de a második könyvre remélem, hogy minden kitisztul. Én valószínűleg a könyv körülbelül huszadik oldalánál meghalnék annyit futnak. :) Ajánlom? Természetesen. ;)


Beavatott
Előre lelövöm a poént, ez az egyik kedvenc könyvem. az első részét több mint 15-ször olvastam. Elolvastam a Négyest is és abba is reménytelenül beleszerettem (magába a szereplőbe is ;)) Mindenképpen ajánlom a könyv elolvasását, de a trilógia második és harmadik része nekem (és másoktól is ezt hallottam) kevésbé tetszett. A harmadik végén pedig hosszú-hosszú ideig sírtam (mellékesen ez volt az első könyv amin sírtam), de ennek ellenére mindenképpen ajánlom. Az első részből készült film nagyon tetszett. A második filmet szerintem túl sokat változtattak, de ez már az én magán véleményem. 


Az éhezők viadala
Ennek a trilógiának még csak az első részét olvastam és a filmből is csak ezt láttam. Nagyon tetszett, olvasmányos, izgalmas és egy percig sem unalmas, de néha elég gyomorforgató volt. Biztosan el fogom olvasni a többi részét is.


Összeségében mindenképpen érdemes elolvasni mindegyik könyvet. Nektek mi a véleményetek ezekről a könyvekről?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése