2015. okt. 29.

Októberi kedvencek

Sziasztok nagyon régen volt már kedvences bejegyzés , így most épp itt van az ideje. Vannak régebbi és újabb kedvencek is. Ha érdekel, hogy mik voltak a kedvenceim, akkor olvass tovább. :)












Garnie Fructis Citrus Detox sampon: imádom, hamarosan teszt is érkezik róla, a korpásodást tényleg gátolja, és a zsírosodás ellen is nagyon bevált.

L'Oreal Mega Volume Miss Manga: a valaha próbált egyik legjobb szempillaspirálom, akár szempillagöndörítő nélkül is használható, annyira jól göndöríti a pilláimat, imádom.

Astor Soft Sensation Lipcolor Butter: nagyon szép őszi színe van, hidratálja az ajkakat, a mindennapokra tökéletes. Teszt: ITT.

Catrice Absolute Matt szemhéjpúder paletta: nagyon jól pigmentált, a színei jól kombinálhatóak, az egyedüli hátránya, hogy porolnak a színek, de ez egyáltalán nem zavaró. Teszt: hamarosan.

Maybelline Baby Lips: amikor nem az Astor termékét használtam, hanem valami rózsaszínesebbre vágytam, akkor midig ehhez nyúltam, már régi kedvenc, nagyon szeretem, mert hihetetlenül jól pigmentált és sokáig megarad a színe.

Essence The Gel körömlakk 10 True Love: tökéletes őszi bordó körömlakk a minősége szuper, le se lehetett vakarni rólam, ha mégis a következő körömlakk volt rajtam. :) Teszt: ITT.

Max Factor Glossfinity körömlakk 50 Candy Rose: ha egy picit visszafogottabb színre vágytam, akkor mindig ehhez nyúltam. Teszt: hamarosan.


Nektek mik voltak a kedvenceitek ebben a hónapban?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése