2015. okt. 31.

Catrice Absolute Matt paletta- TESZT

Sziasztok ma egy Glamour napi szerzeményemről fogok részletesebben írni, a Catrice Absolute Matt palettájáról. Már régóta kinéztem magamnak ezt a palettát mivel csak matt színeket tartalmaz, de a körülbelül 1700 Ft-ot sajnáltam érte. Így aztán nagyon örültem, hogy sikerült lecsapnom rá 25%-kal olcsóbban.









A csomagolása egyszerű, letisztult, nagyon jól záródik a teteje és nem kopik a felirat se. Hat darab matt színt tartalmaz illetve egy használhatatlan ecsetet. A világostól a sötét színig minden megtalálható ebben a palettában, bár én egy melegebb tónusú barnát hiányolok.



A színek pigmentáltsága nagyon jó, bár eléggé porolnak, de ez engem nem nagyon zavar (a minták alap nélkül egy húzással készültek.



Ti próbáltátok már valamelyik Absolute... palettát?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése