2015. ápr. 23.

Haul- Forever21, Victoria's Secret, Julius Meinl, Müller, Nailland, Rossmann, Shana, Billa

Sziasztok ma egy haullal készültem nektek. Nem is olyan régen voltam Pozsonyban és Bécsben is és vásároltam is egy keveset, plusz még itthon is vásároltam egy pár dolgot. :)

Müller:

Labello Lip Butter: hosszas rágódás után az áfonyásat választottam és nem is bántam meg, imádom, csak ajánlani tudom.
Victoria's Secret testpermet: Bécsben sikerült megvennem a Secret Charm nevűt és imádom az illatát, a minőségét is teszt hamarosan. :)


Julius Meinl, Billa:

Mistral tea: aki Szlovákiában jár és szereti a teákat mindenképpen vessen ezekre egy pillantást, én mindig veszek egy dobozzal amikor arra járok.

Julius Meinl tea: még síelésnél ittam ilyet és annyira finom volt, hogy el sem tudom mondani, természetesen hoztam Bécsből egy dobozzal, új kedvenc teám lett :)

Voss víz: háát... nem hiszem, hogy ezt magyaráznom kell :D 


 Shana:

Fekete szövet kabát: a régit kinőttem és akciós volt, így nem volt kérdés, hogy velem jön-e


Rossmann, Nailland:

Essence satírozó ecset: új kedvenc ecsetem, mindenkinek ajánlom

Essence körömlakkok: a körömlakk kiárúsításon vettem őket, a rózsaszínnel még barátkozom, de a barackot már most imádom (bár nem annyira mint a Moyrát)

Moyra Gel Look lakk: március legjobb vétele volt, sokadjára van a körmömön szünet nélkül, az idei tavasz legjobb vétele <3


 Forever21:

Farmer nadrágok: a tavalyi év egyik legjobb vétele volt az ugyan ilyen farmer, így nem volt kérdés, hogy újraveszem egy indigókéket is vettem, de az a mosásban van, így nem sikerült befotóznom.



Ti vettetek valamit mostanában? Jártatok valahol a tavaszi szünetben?

2 megjegyzés:

  1. Szia! Melyik Bécsi Müllerben találtál victoria's secretet?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia a Mariahilfer Strasse-n, 10 Euro volt darabja :)

      Törlés