2015. máj. 1.

Victoria's Secret Secret Charm testpermet- TESZT

Sziasztok, ahogy ígértem, hozom a tesztet a Victoria's Secret testpermetről. Még Bécsben vettem a Müllerben 10 Euróért. Hosszas válogatás után a Secter Charm nevűt hoztam el. Utólag bátran merem állítani, jól döntöttem, az illata nagyon én vagyok.


Lonc és jázmin illatú, én nem tudom, hogy a loncnak milyen illata van, de őszintén szólva én csak a jázmint érzem. Elég tömény, de ennek ellenére, nem érzem magamon sokáig. Én ilyenkor még jobban szeretem a picit tartósabb és erőteljesebb illatú parfümöket, úgyhogy ez még várat magára a melegebb időkig. Ettől függetenül szeretem és használom is.


A csomagolása műanyag, de nagyon igényes, az arany feliratok még mindig nem kezdtek el lekopni. A feje is nagyon igényes, arany színű. Elég sok parfümöt tartalmaz, egészen pontosan 250 ml-t. Magyarországon tudtommal csak Iparfümériáról tudtok rendelni Victoria's Secret termékeket.


Összeségében szeretem, de sajnálom, hogy nem elég tartós. Valószinűleg, ahogy egyre melegebb lesz egyre többet fogom használni.

Ti próbáltatok már Victoria's Secret testpermetet? 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése