2015. ápr. 9.

Essence Eye Blender Brush- TESZ

Sziasztok, ma egy új Essence ecsetet fogok letesztelni nektek.

Ecsetekből sosem elég, ezt mindenki tudja, így amikor a legutóbbi Rossmann látogatásom során megláttam az új Essence ecsetek rögtön tudtam, hogy nekem ebből kell valami. Már a kezemben volt a sima szemhéjpúder ecset, amikor megláttam ezt az ecsetet egyedül, árván, így őt hoztam haza (meg mert nagyobb szügségem volt rá mint a "sima" ecsetre). :)


A külseje nagyon megfogott, nagyon tavaszias, de nem túl giccses. Az új ecsetekre már a "feladatuk" is rákerült, nem csak az Essence logó, ami nagy segítség lehet a kezdők számára. A műanyag elég strapabírónak tűnik, az egyedüli baj az, hogy a feje kicsit lötyög, de ez sminkelés közben egyáltalán nem zavaró.


Ez az ecset sokkal tömöttebb mint az elődje (amit csak 3 méteres állványon lehet/lehetett kapni), így ezzel a szemhéjpúdert fewl is tudjuk binni, ami sokkal praktikusabb.A szőre nagyon puha, eddig egyetlen szál sem hullott ki belőle.


Ezeket az ecseteket is kis, műanyag tasakban, ami utazáshoz nagyon praktikus, illetve olyan ecseteket is tárolhatunk bennük amiket nem használunk olyan gyakran, így nem koszolódnak vagy sérülnek meg.


Összeségében nekem nagyon tetszik ez az ecset és biztosan beszerzek még másikat is, ettől függetlenül a régi ecseteket is vissza fogom sírni ha nem lehet majd kapni őket tovább. Én mindenkinek ajánlani tudom, szerintem mindenképpen ki kell próbálni, mert ár/érték arányban (550 Ft körül van) ez a legjobb.


Ti próbáltátok már valamelyik új ecsetet? Szeretitek az Essence ecseteit?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése