2015. ápr. 1.

Moyra Gel Look 902 Adele- TESZT

Sziasztok ma egy lakktesztet hoztam nektek. Nemrég a Naillandben jártam és megvettem ezt a gyönyörű Moyra lakkot, mr volt Gel Look lakkom és imádtam, ezért nem kellett a minősége miatt aggódnom.


 

A színe nagyon szép és különleges barackos narancs, de néha egészen rózsaszínes, de minden esetben hihetetlen élénk, szinte vibráló.Két rétegben volt az igazi, mert három rétegben már nehezebben száradt. Egy réteg körülbelül 2-3 perc alatt száradt meg. Az ecsete, vékony, egyszerű, de nagyon könnyű használni.


A tartóssága is nagyon jó, de nem olyan jó mint a nude színnek, két nap után kezdtek látszani a körömvégeim, a harmadik napon pedig már megpattant a lakk egy-két helyen. Nekem minden lakk kevesebb ideig bírja.


 Mivel mindig más színe van, ezért vakuval is lefotóztam,így egy másik "árnyalatát" mutatja meg. 
Összességében nagyon örülök, hogy megvettem, de sajnos észrevettem, hogy van itthon egy hasonló színem, de ettől függetlenül nagyon megszerettem (az elmúlt időben egymás után 3-szor újrafestettem vele, ami nálam elég ritka).


Ti szeretitek a Moyra lakkokat? Próbáltátok már valamelyiket?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése