2015. jan. 16.

Haul- November/December/Január- 1. rész

Sziasztok az utóbbi pár hónapban elég sok minden összegyűlt, ezért úgy döntöttem több részbe szedem őket. Ez azért is következett be, mert nem volt elég időm a szünetben, de igyekszem pótólni.


Astor Long Life szempillaspirál: még nem próbáltam túl sok Astor terméket, de sok jót hallotttam róluk, egyenlőre ez a spirál a fiókomban áll, amíg el nem fogy a többi.

Balea 50's forever krém: viszonylag könnyed állagú krém, nagyon szeretem, mert hamar beszívódik, hihetetlen finom az illata és a csomagolása is cuki.

Lora trió paletta: Egyelőre még őt sem próbáltam (nem tudom kinyitni és nincs elég időm), de van egy másik ilyenem és azt nagyon szeretem.

Miss Sporty körömlakkok: mind a kettőt próbáltam már és imádom is őket az egyik az Oh my gem kollekcióból a másik pedig a Metal flipből való.

Az eddigi dolgokat az egyik barátnőmtől kaptam a karácsonyi húzáson. A csomag tartalma volt még a gyertya, a csoki és a dinnyés Labello is.


Labello Fruity Shine dinnyés és cseresznyés: dinnyés változatból már volt egy és azt is imádtam, a cseresznyéset utánpótlásként vettem a dinnyéset meg kaptam, mindkettőt imádom.

Bee Natural ajakápoló: nagyon szeretem ez a második 100%-ban természetes ajakápolóm és mind a kettőbe szerelmes vagyok, nekem ezek váltak be a legjobban.

Catrice Beautifying Lip Smoother: a mindennapi sminkem alap terméke lett, mert hidratál, nagyon jó illata van és a színe is gyönyörű.

Maybelline Baby Lips Electro: a Strike a Rose árnyalat egy nagyon természetes, de több rétegben élénkebb árnyalat, a mindennepokra tökéletes, már megszereztema Pink Shock-ot is :)

Ajakápoló mániás lennék? Áááá ugyan dehogy... :D


Essence Blender brush: új kedvenc ecsetem van, imádom, egyszerűen hihetetlen szépen szatíroz, nagyon szuper

Körömreszelő: nagyon cuki, végzi a dolgát

Tusfürdő minták: még nem próbáltam őket de majd amikor lazítós fürdő napot tartok, akkorra jó lesz (felvételi előtti este, azaz ma).

Nutella&Go: nagyon szeretem, de csak ritkán eszem és ezt is tartogatom még egy ideig, hogy ne legyen bűntudatom :)


Ti mit vettetek mostanában?
 


UI: ezt a bejegyzést előre megírtam, mert holnap (január 17.) központi felvételit írok. Szurkoljatok, hogy sikerüljön. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése