2015. jan. 12.

Ajakápoló körkép- Mabelline Baby Lips

Sziasztok ma szeretnék egy új sorozatot indítani, mert mostanában elég sok ajakápolót összegyűjtöttem (szinte mániákus lettem). És szeretnék mindegyikről írni, de egyszerre sok lenne ezért párba rendezem őket. Az első alkalommal két Maybelline Baby Lips-et  fogok bemutatni és összehasonlítani.


Magyarországon jelenleg összesen hat különböző Baby Lips-et lehet kapni a Müller drogériák polcain. A hatból kettő az Electro kollekcióból való és csak nemrég kaphatóak. Nekem összesen három darab van, amiből kettő az Electro kollekcióból való, de tervezem idővel a többit is beszerezni. ;)
Ma csak egy Electro és egy "simát" fogok bemutatni, történetesen a Hydrate és a Strike a Rose árnyalatot.


Hydrate: Ez egy teljesen átlátszó ajakápoló, amit a szájfények, rúzsok alá szoktam kenni. Kissé olajos állaga van, de ez nem hátrány a rúzsok alá. Az illata nagyon szuper édes, és engem valamilyen rágóra emlékeztet, de nem sikerült rájönni, hogy melyikre :)


Strike a Rose: Nagyon élék pink színe van, de először nem gondoltam, hogy nem lesz különösebb színe az ajkakon... hát nagyot tévedtem... három rétegben már egyáltalán nem természetes, de nagyon szép. Nekem nagyon tetszik, az állaga nagyon krémes, az illata pedig szintén nagyon jó. Az ajkakat szépen színezi, és viszonylag tartós a színe, de naponta többször újra kel kenni.


A hidratálasa mindkettőnek jó, a Labellokat simán lekörözi, de ha gyors hidratálás kell, akkor nen ezt ajánlom.

Az alsó képen mindkét terméket swatcholtam, de a Hydrate szinte alig látszik.


Ti próbáltátok már valamelyiket? Melyik a kedvenc ajakápolótok?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése