2015. jan. 9.

Smink színházba+ Szilveszteri NOTD

Sziasztok ma egy picit elegánsabb, de visszafogott sminket fogok nektek megmutatni. A végén pedig a szilveszteri sminkemről és körmömről is lesz kép.

Aki követ Instagram-on az már biztos látta ezt a képet.



Mint láthatjátok ez nem egy erős smink, nagyon egyszerű, természetes, de szép. 

The Body Shop Teafás póruscsökkentő krémet prierként egy vékony rétegben kentem fel az arcomra. Miután beszívta a bőröm a krémet a Catrice Nude Illusion alapozóját kentem fel egy szivacs segítségével, majd a Rimmel Stay Matte púderével mattítottam. Az almácskáimra pedig a Rival de Loop Young Mono Rouge Light Apricot pirosítóját használtam, de nagyon óvatosan.



A szemöldöökömre az Essence Szemöldök formázó szettjéből a világosabb árnyalatot egy ferde fejű tus ecsettel, nagyon óvatosan kitöltöttem. Egy szemöldök fixáló zselével fixáltam a szálakat.



Először a mozgó szemhéjamra felvittem ugyan azt a színt amit a szemöldökömön is használtam. A külső V-be, a mélyítő vonalba és az alsó szempillasoromba pedig az Estée Lauder palettámról a vilávosabb matt árnyalatot vittem fel. Az Essence Lash Princess szempillaspirálját két rétegben használtam.


Az ajkaimra a Maybelline Baby Lips Electro Strike a Rose árnyalatot használtam, kettő illetve a szilveszteri sminkemnél három rétegben.


A körmeimre szerettem volna egy sötét, csillámos manikűrt alkotni, ami a lehető legjobban visszaadja a szilvesteri hangulatot. Szerintem ez elég jól sikerült is. Az apróbb hibákért pedig elnézést kérek, de nem volt időm rendesen.


Alapnak egy sima fekete lekkot vittem fel, egy rétegben. Majd két rétegben a lila Miss Sporty Oh my Gem! lakkot (sajnos semmi szám vagy név nincs rajta) kentem fel.


 Ha elkészítitek ezt a sminket, akkor fotózzátok le és küldjétek el e-mailben vagy kommentbe mellékeljétek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése