2014. dec. 7.

10+1 karácsonyi manikűr ötlet

Sziasztok régen volt már köröm ötletes bejegyzés, így most ezzel készültem nektek. A képeket WeHeartIt-ról néztem.

1. Egyik nagy kedvencem, csak kár, hogy ehhez én hozzá kezdeni se tudnék.


2. Viszonylag letisztult, de annál aranyosabb.


3. Ki nem szereti a mézeskalácsot?


4. Újabb kedvenc, de ezt szintén nem tudnám elkészíteni.


5. Nagyon aranyos, de kicsit sok a csillám.


6. Kicsit fagyosabb verzió, de el tudnám képzelni magamon.


7. Kevésbé fagyos, de szerintem gyönyörű


8. Annak aki az aranyat szereti.


9. Úristen, de aranyos, imádom.




10. Alap karácsonyi manikűr, de annál hosszabb ideig tart elkészíteni.


+1 Ezen nagyon meglepődtem először és mindenképpen meg akartam nektek is mutatni. :)

 


 Melyik a kedvencetek? Tudjátok már, hogy mi lesz a körmötökön karácsonykor?



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése