2014. nov. 28.

Haul

Sziasztok ma egy haullal készültem nektek, de egy pár dolog lemaradt ezért majd a következőben lesznek benne, mert nem akartam kép nélkül berakni.
 

Gliss Kur Million gloss spray: Csak próba szerencse alapon vettem már egy ideje használom, de nekem semmi változást nem okozott, nem ajánlom.

L'oreal Elseve Arginne Resist 3x hajpakolás: Egyszer-kétszer használtam, eddig egészen szimpatikus.

Köröm reszelő: a DM-ben vettem, kétszer használtam és a másodikra szétjött. :(


Catrice Nude Illusion alapozó: Nagyon szeretem, minden nap ezt használom csak jókat tudok mondani róla.

Essence Stay Natural korrektor: Egész jó korrektor, de elég kevés van benne.

Rival de Loop Young pirosító: Minden nap ezt használom, nagyon kevés kell belőle, de imádom a hatását.





Miuk voltak a havi kedvenceitek? Szeretitek ezek közül valamelyiket?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése