2014. nov. 20.

Októberi kedvencek

Sziasztok az októberi kedvences bejegyzés kicsit megkésett, de már itt is van. Az október nagyon hosszú volt és borzalmas, de persze voltak jó pillanatai is.


Adidas Get Ready natural spray: felváltva használtam ezt és a Paris amourt, így mindkettő kedvences lett. Nagyon jó illata van és egész sokáig megmarad.

Bath and Body Works Paris Amour parfüm: Szintén nagy kedvenc, ezt főként akkor használtam, amikor egy kicsit elegánsabban kellett öltözni.

Labello Fruity Shine dinnyés ajakápoló: Már nagyon a végén tartok, de tervezem újravenni, mert hihetetlen szépen mutat az ajkaimon.


Catrice BB krém: Nagyon természetes hatása van és könnyű is eldolgozni, örülök, hogy még nyár elején megvettem, mert a kifakult bőrömhöz tökéletesen passzol.

Rimmel Stay Matte púder: Hmmmm..... hol kezdjem??? Imádom, egyszerűen hihetetlen természetes a végeredmény, de ugyanakkor teljesen matt is. Tartóssá teszi az alapozót/BB krémet.

Catrice púder ecset: Az eddigi egyik legjobb ecsetem, nagyon örülök, hogy megvettem, annak pedig még jobban, hogy akciósan, a Glamour napok alkalmából.


Maybelline One by One szempillaspirál: Amióta megvettem szinte csak ezt használom, tarós, hosszít, dúsít, de a végeredmény nagyon természetes marad.

H&M Eyebrow Fix: Még a lengyelországi utam során vettem, azóta minden nap használom és imádom, nagyon jól fixál, ráadásul 2 pln igazán nem pénz érte.

The Body Shop teafás póruscsökkentő krém: Szintén lengyelországból hoztam (itthon is kapható, de a Duty Free Shop-ban olcsóbb volt), én primerként haszbálom és nagyon bevált. TESZT ITT


Nektek mik voltak a kedvenceitek? Szeretitek valamelyiket ezek közül?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése