2014. nov. 15.

Rival de Loop Mono Rouge 02 Light Apricot- TESZT

Sziasztok, a Facebook-on már biztos láttátok ezt a képet (ha nem, akkor kövessetek ott is). Hihetetlen nagy mázlim volt, mert csütörtökön látogatást tettem a Rossmannban és egy szinte érintetlen Rival de Loop Young állvánnyal amit persze rögtön le kellett rohamozni :D


Hosszas vacillálás után (az a korrektor paletta.... ááááá :D) ezt a gyönyörű barackos pirosítót hoztam el. Amint hazaértem rögöt befotóztam majd swatcholtam. Másnap reggel pedig élesben próbálkoztam és NAGYON MEGLEPŐDTEM, de erről majd később. Hosszas válogatás után a 02 Light Apricot árnyalatot hoztam el.


A csomagolása egyszerű, de nem gagyi hatású, de a műanyag meg nem kifejezetten strapabíró. Maga a termék domború, ami nekem nagyon tetszik. 


A színe is hihetetlen gyönyörű, barackos árnyalat  amibe apró csillámok vannak, de ez az arcon egyáltalán nem látszik.


Amikor először swachtoltam, akkor alig látszódott belőle valami csak a harmadik réteg után kaptam olyan színt amit le tudtam eredményesen fotózni. Így másnap reggel elég rendesen belemártottam az ecsetet, mondván, hogy úgy sem pigmentált annyira..... de amikor felvittem nagyon meglepődtem, mert egy nagyon erős folt lett az arcomon, komolyan szinte erősebb volt a színe mint a tégelyben...


Összességében meg vagyok elégedve ezzel a pirosítóval, tekintve hogy 600 Ft-ot fizettem érte, ami teljesen korrekt ár. Kezdőknek is jó lehet, de azért vigyázzatok vele :D.


Ti vettetek már valamit ettől a márkától? Melyik a kedvenc pirosítótok?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése