2014. dec. 16.

L'Oreal Elseve Nutri Gloss Crystals- TESZT

 Sziasztok ma egy L'Oreal Elseve termék családot fogok nektek bemutatni. Ezt a sampont és a balzsamot már egy ideje használom és úgy gondoltam, hogy amúgy sem volt még sok hajápolásos bejegyzés (lesz majd egyre több), úgyhogy ennek épp itt az ideje.


Először a balzsamot vettem meg és mivel ez, nagyon bevált megvettem a sampont is.


A L'Oréal Paris a Nutri-Gloss szériát továbbfejlesztette, így a név egy Crystal kiegészítést kapott. Az új hatóanyagkoncentráció gyöngyházport és mikrokristályokat tartalmaz, mely a fénytelen normál és vékonyszálú hajat fényessé varázsolja anélkül, hogy elnehezítené azt. 
Tényleg nagyon  szép fényes lesz tőle a hajam (fényesebb mint általában), könnyebb lesz kifésülni és szilikon mentes is. Hogy nem nehezíti el azt azért nem tudom bizonyítani, mert szebb egyenes hajam van.

Balzsam


Megmondom őszintén, úgy vettem meg, hogy szinte biztos voltam abban, hogy nem fog hatni, de vonzott a külseje, úgyhogy amikor először kipróbáltam, igencsak meglepődtem. Mert hajam nagyon puha, fényes, és sokkal könnyebb volt kifésülni is. És ami először elvarázsolt, az, az illata volt.... IMÁDOM AZ ILLATÁT



A színe nagyon világos rózsaszín és csillámokat tartalmaz, amivel vigyázni kell mert különben az egész arcunk csillogni fog. 2-3 percig kell hagyni hogy hasson, de én általában türelmetlen vagyok és 1 perc után lemosom. :)


Sampon


Ezek után megvettem a sampont is, hátha az isbeválik.... és be is vált.


Rendesen habzik, kicsit zselés állagú és természetesen csillámokat tartalmaz (a kedvencem amikor a hajszárítás után észreveszem, hogy a homlokom tele van csillámokkal). Jól tisztít és az illata is nagyon szuper (remélem nem unjátok még).


Összeségében nagyon szeretem ezt a termékcsaládot és biztosan újra fogom venni, ha akciós lesz, mert egy samponért nem vagyok hajlandó 1000 Ft.ot kiadni. És tényleg szebb lesz tőle a hajam, amire egyáltalán nem számítottam.

Ti milyen termékeket használtok hajmosáskor? Próbáltátok már őket?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése