2014. dec. 22.

Sziasztok igen a címet jól láttátok, ma egy novemberi kedvences poszttal készültem. sajnos novemberben nem volt elég időm a blogoláshoz, a rengeteg tanulás miatt, de szerencsére elkezdődött a szünet, így több időm lesz.... remélhetőleg.


The Body Shop Teafás póruscsökkentő krém: Novemberben is kedvencem lett, egyszerűen imádom.

Catrice Nude Illusion alapozó: Nagyon szép természetes végeredményt lehet vele elérni, a fedése is tökéletes számomra


Rimmel Stay Matte púder: Ebben a hónapban is imádtam, mert nem feltűnően mattít.

Rival de Loop pirosító: Amióta megvettem csak ezt használom, mert teljesen természetesen mutat a bőrömmel.


Catrice Beautifying Lip Smoother: Teljesen olyan színe van mint a pirosítónak és az ajaktökéletesítő hatása és az illata is megvett kilóra.

Estée Lauder paletta: Ebből a palettából most csak egy színt használtam, így csak azt a színt akartam lefotózni, de az szörnyű lett. Az alsó képen balról a harmadik világosbarna matt színt használtam az alsó szempillasorba.


MabellineOne by One szempillaspirál: Az eddigi legjobb szempillaspirálom, tartós, szétválasztja a pillákat, dúsít és nagyon feketék lesznek tőle a pilláim. 


Nektek mik voltak a kedvenceitek? Szeretitek valamelyiket ezek közül? 

1 megjegyzés:

  1. Én az egyik barátnőm unszolására vettem meg, mert ódákat zengett róla... kiderült, hogy volt oka rá :)

    VálaszTörlés