2014. okt. 27.

The Body Shop Pink Grapefruit Lip Balm- TESZT

Sziasztok a Lengyelországi utam alatt beszereztem a The Body Shop grapefruitos ajakbalzsamát. Amikor a repülőtéren álldogáltam és kerek egész három percem volt, ha nem akartam lekésni a gépet (nem késtem le, hála az égnek), akkor jutott az eszembe, hogy még nincs elég ajakápolóm (csak 10 darab :D), ráadásul irtó cuki a kis tégely, ezért az arckrém mellé beraktam ezt is a kosaramba és rohantam a pénztárhoz.


A kis tégelyben rengeteg termék lapul (8.5 g/ 10ml) azt enyémben már van benne egy mélyedés, de egy ideig nem kell félnem, hogy elfogy.


Biztos lehetek benne, hogy nem nyúlkáltak bele a tégelybe, mert lefóliázták (ez nálam egy hatalmas nagy plusz pont).


Na, de térjünk rá a lényegre, a hidratálása, valami hihetetlenül jó. Felkenés után rögtön lehet érezni a hatást. Hosszú távon pedig még jobban. És az illata.... mintha igazi grapefruit-ot szagolnék... imádom.


Azt gondoltam, hogy csak egy átlátszó réteget fog képezni az ajkaimon, de nem nagyon szép hatást lehet vele elérni. Ráadásul, még nagyon tartós is, szóval dupla csillag jár érte.



Összességében nagyon megszerettem ezt az ajakápolót, mert tartós, jó az illata és még színez is.

Ti  mit próbáltatok a The Body Shop-tól? Melyik a kedvenc ajakápolótok? Mi a kedvenc The Body Shop-os terméketek?
 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése