2014. okt. 14.

Glamour Haul

Sziasztok én is voltam vásárolni a Glamour napokon és vettem egy pár dolgot. Összesen  11200 Ft-ot kellett volna fizetnem (ebbe még belegondolni is rossz), ehelyett csak 5950 Ft-ot fizettem (azért ez sem kevés, de a különbözet majdnem annyi amennyit költöttem).


Adidas Get Ready natural spray: Féláron lehetett Adidas termékeket venni és a parfümöm épp kifogyott (és a Bath and Body Works-ben vásároltat nem akartam minden nap használni)

Rimmel Rita Ora lakk: 703 White Hot Love árnyalatot választottam, mert egyszerűen elvarázsoltak a benne levő pelhecskék.

Maybelline One by One szempillaspirál: Nagyon szerettem volna ezt a spirált és amúgy is megvettem volna teljes áron is, így most nagyon jól jártam.


Rimmel Stay Matte púder: Két darab volt belőle összesen, de az egyik szerencsére a 001 Transparent árnyalatú volt (amit eredetileg is szerettem volna), így 900 Ft-ért az enyém lett és ez egész évben jó lesz a bőrömhöz.

Catrice púder ecset: Az egyik barátnőm mondta, hogy imádja ezt az ecsetet és mindenképpen vegyem meg. És éppen kellett egy púder ecset.

Essence Soo Blush krémes pirosító: 10 Sweet as Peach árnyalatút választottam, mert a Catrice krémes pirosítóm kifogyott és kellett helyette egy másik.


Essence Eyeliner Pen: A Lash Princess szempillaspirálhoz adták ajándékba, de kuponnal inkább a spirál volt ajándékba.

Essence Lash Princess szempillaspirál: Még nem próbáltam, de nagyon sok jót hallottam erről a termékről és remélem, hogy be fog válni.

Ti vettetek valamit a Glamour napokon? Használtátok már valamelyik terméket?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése